به‌روز شده در: ۱۶:۱۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
نظر شما
* نام:
ايميل:
* نظر:
كدخبر: ۴۵۷۰۹
تاريخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
print نسخه چاپي
send ارسال به دوستان
تنها چند کلیک فاصله تا دریافت خدمات متفاوت
اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد.
به گزارش کارگر نیوز ، بنابرگزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این اپلیکیشن با اضافه شدن خدمت «خودرو ام کجاست؟»، از روز گذشته بر روی بازارگاه‌های مختلف منتشر شده و در دسترس کاربران گوشی‌های Android و iOS  قرار گرفته است.
 
بنابراین گزارش، تجربه‌ چندین ساله کاروان خدماتی ایساکو نشان می‌داد که یکی از معضلات مهم زایرین در زمان برگشت از زیارت اربعین، یافتن جای پارک خودرو در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ مرزی بوده است. بنابراین، مدیریت طراحی و توسعه سیستم‌های این شرکت با افزودن خدمت « خودرو ام کجاست؟» به اپلیکیشن خود این مشکل را برای مشتریان خود مرتفع کرد.
 
در این سرویس کاربر این امکان را دارد که محل پارک خودرو خود را بر روی نقشه اپلیکیشن، ثبت و ذخیره کند و هنگام بازگشت از سفر با فراخوانی محل پارک خودرو، آن را «مسیریابی» کرده و یا محل پارک را از طریق نرم‌افزارهای پیام‌رسان، ایمیل و ... با دیگران به اشتراک بگذارد.
 
لازم به ذکر است، اپلیکیشن ایساکو، دارای امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها، شمع ها، لنتها و... در محل و زمان موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش می‌باشد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با جستجوی عبارت «اپلیکیشن ایساکو» در اینترنت و یا مراجعه به لینک زیر می‌توانند اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.