به‌روز شده در: ۱۲:۲۱ - ۲ آبان ۱۳۹۹
نظر شما
* نام:
ايميل:
* نظر:
كدخبر: ۵۵۳۶۷
تاريخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
print نسخه چاپي
send ارسال به دوستان
اصلاح آیین‌نامه ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به کارکنان دستگاه‌های اجرایی
با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به اصلاح آیین‌نامه اجرایی ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه‌های کارمند ایران و ثبت حقوق و مزایا ابلاغ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، به موجب مصوبه هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۶ مهر ۱۳۹۹، آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۲۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور درخصوص ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات و پرداخت‌ها به کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه کارمند ایران و سامانه ثبت حقوق و مزایا با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و مقررات، اصلاح شد.